اسباب کشی اداری , جابجایی ادارات , بسته بندی لوازم اداری جهت جابجایی : بسیاری از افراد زمانی که نام اسباب کشی
زمانی که تصمیم به جابه جایی اداره را داشته باشید معمولا سوال های زیادی در ذهن به وجود می آید که شامل گزینه های زیر است:
- چطور می توانیم این کار را انجام بدهیم؟
- چگونه در زمان جابه جایی به مشتریان خود پاسخ بدهیم؟
- چگونه بدون گم شدن اسناد همه ی مدارک و لوازم شرکت را جابه جا کنیم؟
- و….
زمانی که این سوال ها به وجود می آید ممکن است در تصمیم تردیدهای را به وجود بیاورد. ولی اگر یک برنامه ریزی صحیح را داشته باشید می توانید با کم ترین میزان تاثیرهای منفی این کار را به خوبی به پایان برسانید.
بهترین شرکت باربری اتوبار
برنامه ریزی را فراموش نکنید
پیش از انجام هر کاری شاید باید یک برنامه ریزی را برای خودتان داشته باشید. مخصوصا زمانی که تصمیم می گیرید تا یک برنامه ریزی اداری را انجام بدهید. شک نکنید که اگر آشفتگی و بهم ریختگی وجود داشته باشد می تواند علاوه بر اینکه برای کسب و کار اثرات ناخوشایندی را به همراه داشته باشد بلکه پروسه اسباب کشی را طولانی تر نماید.
پیش از اینکه اسباب کشی اداره
محل جدید شرکت تان را اماده نمایید
یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن دقت فراوانی را داشته باشید. از تمامی قسمت های محل جدید بازدید نمایید و این اطمینان را به وجود بیاورید که می تواند به نیازهای شما پاسخ بدهد و به دقت به ارزیابی وسایل و تجهیزات بپردازید.
- آیا ساختمان جدیدی که شما انتخاب کرده اید به مواردی چون نقاشی، رنگ و… نیاز دارد؟
- ساختمان را از نظر تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ،شبکه و خط های تلفن ارزیابی نمایید.
- چگونگی چیدمان و محل قرار گرفتن واحدهای مختلف را مشخص نمایید.
- آیا سرویس بهداشتی محل جدید در جای مناسبی قرار دارد؟
- آیا آبدارخانه محل جدید می تواند به نیازهای شرکت پاسخ بدهد؟
بسته بندی اداری
مرحله اساسی به بسته بندی اثاثیه مرتبط می باشد. شما می توانید از کارمندان خود درخواست کنید تا آن ها شما را در این امر همراهی کنند و به آن ها یادآوری نمایید که بر روی هر کارتن دقیقا بنویسند که چه چیزی درون آن قرار داشته است. مطمئن باشید که این وسایل برای زمان زیادی درون جعبه نمی مانند ولی با اینکار شما در زمان چیدمان اصلا دچار سردرگمی نمی شوید.
درباره این سایت